Brožura vs. katalog
Trh s reklamními materiály nyní nabízí možnost připravit vše, o čem klient může snít a co navrhne. Tiskárny z měsíce na měsíc rozšiřují svou nabídku a překonávají se v nových nápadech a realizacích. Nejdůležitější je, abychom v naprostém množství možností, které nabízejí současné technologie, správně vybrali propagační materiály, které budou pro naši společnost ideální.
Jedním z hlavních dilemat, ke kterým dochází při rozhodování o objednávání propagačních materiálů, je výběr mezi katalogem a reklamní brožurou. Zdá se, že je to stejný reklamní produkt, ale jejich určení a obsah jsou zcela odlišné.
Reklamní katalogy a reklamní brožury – hlavními rozdíly jsou:
- Určení – reklamní brožury slouží především k prezentaci základních informací o společnosti a jejích dosavadních výsledcích, stejně jako obecných informací o různých sortimentech výrobků. Reklamní katalogy mají naopak mnohem více prostoru, což vám dává možnost umístit přesný popis každého jednotlivého produktu.
- Obrazy a grafiky – reklamní katalogy obsahují mnohem více obrazů než textu. Díky tomu perfektně představují každý produkt. V brožurách najdeme rozhodně více textu ve srovnání s počtem obrazů a grafik.
- Forma předání – firemní katalogy budou užitečné především při jednáních se zákazníky, které zajímá naše nabídka. Dávají nám příležitost poskytnou úplný přehled našich výrobků. Kromě toho je můžeme zaslat poštou našim stálým zákazníkům a informovat je tím o nových produktech. Brožury jsou naopak ideální pro veletrhy, školení a obchodní jednání.
Mnoho podnikatelů si klade otázku, jaké reklamní předměty budou pro jejich společnost nejlepší. Při plánování reklamních aktivit je třeba vzít v úvahu především odvětví, ve kterých společnost působí, publikum a cíl, kterého chceme dosáhnout. Pokud chceme seznámit naše zákazníky a potenciální obchodní partnery s naší společností, jejími úspěchy a způsobem práce, měli bychom zvolit reklamní brožury. Reklamní katalogy se dokonale osvědčí, pokud chceme přesně představit nabídku našich produktů.